1

Правила роботи ЗДО "Рукавичка" в умовах адаптивного карантину

⇒1. Перед початком зміни проводити температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти відповідно до графіку.Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов'язків. При вимірюванні температури тіла контактним методом, необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію виробу, яким здійснюється термометрія після кожного його використання, згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

⇒2. Температурний скринінг дітей проводити під час приходу(початковий) до закладу та кожні 4 години (поточний)з занесенням показників у відповідний журнал. Поточний температурний скринінг проводиться перед обідом та під час підйому дітей після денного сну, відповідно до режиму дня кожної вікової групи. Температурний скринінг проводить вихователь групи. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.

⇒3. Ранковий прийом дитини до закладу дошкільної освіти та передачу після закінчення дня проводить вихователь групи на ігровому майданчику, закріпленому за кожною групою, у чітко визначений час. Так, прийом проводиться у період з 7.30 год. до 8.00 год., передача дітей батькам після закінчення дня –після 16.00 год.Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті ніс та рот.

⇒4. На центральному вході до закладу та кожної групи організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Використання антисептиків повинно відбуватись виключно під контролем працівників закладу. Самостійний доступ дітей до спиртових антисептиків повинен бути обмеженим

. ⇒5.Всі протиепідемічні заходи,спрямовані на захист дітей (термометрія, навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо)проводити в ігровій формі та за особистим прикладом працівників закладу.

⇒6.Прогулянки та заняття організовувати відповідно до графіку так, щоб не допустити об'єднання/змішування груп.

⇒7. Проводити додаткові ігри та вправи,які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання.

⇒8. Всі заняття та інші форми дитячої активності проводити на відкритому повітрі.

⇒9. Переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання

. ⇒10.Обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом

. ⇒11. Обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря.

⇒12. Забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

⇒13.Обмежити кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням. Так,у групі може перебувати до 10 дітей. У разі, якщо бажаючих відвідувати групу більше 10 чоловік, організовується почергове відвідування закладу. Графік відвідування у такому разі встановлюється індивідуально у кожному випадку.

⇒14. Працівники зобов’язані носити засоби індивідуального захисту(маски або респіратори) у приміщенні та змінювати їх кожні 2 години. Після використання багаторазові маски або респіратори поміщаються у спеціальні ємкості для замочування і в кінці дня здаються на пральню для прання та прасування, одноразові маски одразу після використання утилізуються у спеціальну ємкість

. ⇒15. Проводити дезінфекцію поверхонь у групах не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять. Протягом дня проводити: миття підлоги в усіх приміщеннях закладу, в тому числі групових приміщень, миття туалетних кімнат із застосуванням дезінфікуючих розчинів; миття посуду та інвентарю із дотриманням правил обробки. Проводити бактерицидне опромінювання групових приміщень у встановлений період. Наприкінці дня проводити: миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих розчинів; обробку групових та прогулянкових іграшок із застосуванням дезінфікуючих розчинів з наступним полосканням під проточною водою та сушінням на відкритому повітрі або на столах; дезінфікування бактерицидними лампами групових приміщень.

⇒16. Помічникам вихователя кожної групи проводити дезінфекцію перил та дверних ручок у коридорах одразу після заходу з прогулянки чи виходу дітей на прогулянку відповідної групи.

⇒17. Проводити провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня.

⇒18. Здійснювати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту(ЗІЗ), паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.

⇒19. Забезпечити недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ,запасів дезінфікуючих засобів та засобів для прибирання для дітей.

⇒20. Працівники закладу дошкільної освіти повинні регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо.

⇒21. Працівники закладу дошкільної освіти повинні:утримуватись від контактів з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

⇒22. На період карантину забороняється: ∗використання багаторазових (тканинних) рушників; ∗використання м'яких (м'яконабивних) іграшок; ∗використання іграшок та обладнання, які не підлягають обробці дезінфекційними засобами (друковані дидактичні ігри, книги, альбоми, пластилін, олівці тощо); ∗використання килимів з довгим ворсом; ∗перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень груп; ∗проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів); ∗принесення дітьми іграшок з дому;∗вхід батьків та сторонніх осіб у приміщення закладу, окрім представників тих структур, які забезпечують життєдіяльність закладу ; ∗проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).Правила складено відповідно до Постанови МОЗ України від 21.05.2020 р. №25.




Кiлькiсть переглядiв: 188